Meerjarenbeleid

Na maanden van voorbereiding delen we graag ons nieuwe Strategische Meerjarenbeleid. We zijn hier erg trots op! In het plan leest u onze nieuwe koers en kernwaarden. Waar staan we voor? Waar dromen wij van? Waar gaan we op inzetten in de periode 2017-2025? Wij hopen met deze uitgave en mooie titel ‘Samen fijner leven’ onze medewerkers, vrijwilligers, klanten, bewoners, familieleden en relaties te inspireren. Veel leesplezier!

Strategisch Meerjarenbeleid 2017-2025

Meerjaren kwaliteitsplan 2019-2021

We willen dat de klant zich gezien voelt en dat hij oprechte aandacht krijgt. Dit zorgt er voor dat we de werkelijke vraag van de klant kunnen begrijpen. Ook vinden we dat de professional echt van betekenis kan zijn als hij de klant kan ontmoeten, oprechte aandacht geeft en de liefde voor zijn vak met trots kan uitdragen. Deze ingrediënten leiden ons inziens tot de beste kwaliteit van zorg- en dienstverlening waarbij klanten het verschil bemerken.

Jaarverslag

De Riethorst Stromenland staat middenin de maatschappij. Het afgelopen jaar hebben we, samen met onze medewerkers, verschillende instanties en tal van andere relaties, hard gewerkt aan onze zorg- en dienstverlening. Het resultaat van al die inspanningen vindt u terug in ons jaarverslag.

Het jaarverslag kunt u hier downloaden.

Jaarverslag 2017

Jaarverslag 2016

Jaarverslag Raad van Toezicht 2016

Jaarverslag 2015

Reglement Raad van Toezicht 2015

Deel deze pagina: Linkedin E-mail